Men fan då!


Jag ska fan aldrig med färga håret själv hemma! Först blir det gult... nu är det snarare grågrönt!!!

Hahahaha jag är skit ful :P

Nu får jag vara gråhårig ett bra tag för håret trillar väl fan av annars.... pallar inte fixa det mer... skit hår!

hehe tvingade alex att färga håret med! Men eftersom han inte har blektsönder sitt hår så såg det snyggt och naturligt ut på honom....fusk.... Det syns typ inte ens att han har färgat haha så naturligt ser det ut!

Ska bli kul att komma ut till byn :) ska slänga i mig en macka och vänta på moa :)


Kommentarer
Postat av: SysterC

Du är inte klok med allt färgande. Ta det försiktigt med alla kemikalier. Hoppas du har det skoj med tjejerna ikväll och att du kommer må bra imorgon. Vi har käkat med Tien o Dimi ikväll och sett världens sämsta b-rulle "Död snö". Norsk zombiefilm, behöver jag säga mer?

2010-03-27 @ 22:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0