Tjock...

har jag blivit nu :) jag som är så svag för god mat :P aja det var värt det helt klart!.... måste nog ta lång promenad i morgon. :P

Sen ska ju Erlend fara hem till norge i morgon. Får hoppas han kommer och hälsar på snart igen han var jätte trevlig :)

Nu är jag jätte trött... kan nog vara att kroppen snor all min energi till att smälta all god mat :)

Ska gå till vardagsrummet (wow ett vardagsrum!!) och spela Xbox med den vackraste mannen på jorden :)

Hörs i morgon Kram på er

Här får ni Världens härligaste Foodfight (och låt för den delen)


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Så det är DÄR han är, vackraste mannen på jorden! Så som jag har letat ;-)

2010-03-08 @ 09:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0