Gardiner och Tjaffs :P


Har köpt nya gardiner idag :) ett par vita med en grön slingrig växt på och ett par mörkare med lite lila på.... jätte fina :)

Och tur var väl det för det visar sig att det är ganska mycket högre till tak i den nya lägenheten än vad det var i den förra så alla de gamla gardinerna är för korta ;)

Sen har vi bänglat upp tavlor i sovrummet med :P fan vilken mök det är med att få dem raka och hänga på ett bra avstånd till varandra haha rena rama mission impossible!!

Gosh... nu blev man ju alldeless slut, Såg att våra gardiner var lite skrynkliga så morsan ska komma förbi med den varma rynkborttagaren!!

Synd att den inte fungerade på människohud.. då hade man blivit rik tamejfan!

Kram




Kommentarer
Postat av: SysterC

Menar du strykjärn eller? Förresten har ni kört Eniros skattjakt (eniro.se/skattjakt)? Om inte, gör det! Jätteroligt, dock svårt på slutet men jag har fått ordning på det nu så ring om du fastnar. Kram

2010-03-08 @ 20:08:22
Postat av: simone

jobbigt med gardiner tyckar jag, antingen för kort eller för långt och jag är för lat för att vika upp och sy ^^

2010-03-08 @ 23:39:14
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Daniel

Älskar att sy



MEN HATAR allt me gardiner att göra.. aldrig blir de snygga... aldrig för jag upp dem.. alltid e de för långa/korta... å listan kan göras lång.



Men fina att titta på dock när de sitter.

2010-03-09 @ 13:57:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0