Ny kategori


Efter att ha kollat in många utav mina favorit tecknade filmer/serier så har jag bestämt att jag ska göra en egen kategori om just Tecknade Skurkar!!! Är äckligt förtjust i tecknat!!!
Kan säkert bli kul och se hur många skurkar man kommer ihåg och sen går det ju att diskutera i evigheter vilken skurk som är värst :P


Så här kommer Min första SKurk. (inte i elakhets ordning, lista kommer när jag samlat alla)


Hades (Herkules 1997)

Hades är tvingad av sin bror Zeus att jobba i undrevärlden, något som han inte gillar! När zeus får en son (herkules) firar alla utom hades! Hades har planerat att störta zeus och ta över hans tron men har fått höra att herkules mer eller mindre kommer stoppa honom... så hans plan är att göra sig av med herkules!!!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Najs! Jag ska donera några skurkar till listan. Var ohyggligt lättskrämd när jag var liten.

2010-03-10 @ 23:42:47
URL: http://http:/\:qttn
Postat av: Svärmor

Glöm inte Ursula från "Den lilla Sjöjungfrun" =) Hon är lite småläskig pga att hon är bläckfisk...

2010-03-11 @ 09:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0