Vem Vinner??

Det är oliiiiiidligt spännande! Vem ska få den nya rollen i den kommande MIB filmen?

Sacha Baron Cohen eller Jemain Clemen??

Personligen så tycker jag att bägge två är ur löjliga/roliga!! Jag tänker säkert kolla in filmen ändå (förutsatt att Will Smith och Tommy Lee Jones är med)

Men som med så många andra skådespelare (tex Jennifer Aniston) så kommer man alltid förknippa Sacha Baron Cohen med Ali G eller Borat (brüno har inte fastnat i mitt huvud ännu)

Om jag fick bestämma skulle rollen som den nya karaktären "Yaz" gått till Neil Patrick Harris!!! Han är ju verkligen skit kul!! Men han kommer väl föralltid att vara Barney...

Here comes The Men in Black!!!



Kommentarer
Postat av: JENNY

jag tycker han är snygg :) haha

2010-03-11 @ 09:32:51
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Liiv

Visste inte ens att dom skulle göra en till film :o haha. Så mycket hängde jag med xD

2010-03-11 @ 15:14:04
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0